En vanlig eftermiddag i stallet...

Som vanligt när jag är hemma tillbringar jag en stor del av mn lediga och vakna tid i stallet. Inte heller denna gång är något undtantag. För er som inte fattar vad man skall ut i kylan och göra så kan jag säga att jag knappt vet det själv. Hade det inte varit för att hästarna är levande djur hade jag nog låtit bli.

Det blir lite svårt att sitta och skriva något utan att använda mig av en uppsjö med facktermer så istället lägger jag upp lite bilder som ALLA kan förstå!

Jag & Elin (vän/elev/mentor)

 

 

Tillbaka i mitt rätta element bland

hinderstöd och bommar

 

 

Elin & Cortina

Har man inget att rida på själv så kan man alltid gapa på andra (som verkar uppskatta det)

 

 

Idag var det även dags för ett besök hos "Frisör Elin"


Kommentarer
Postat av: Håkki

Så fina ni är, allihopa. :o)

2009-12-02 @ 18:09:26
Postat av: Danne

Ha, ha... Ja, visst är vi. Synd bara att ögonen frusit igen för längesedan så vi inte ser det själva!

2009-12-02 @ 18:10:38
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Kim M

Tack. Jag har aldrig ridit, eller ens rört en häst, så tack tack för bilderna!

2009-12-02 @ 23:01:16
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Stefan

jasså? Varför kan du inte ha såna frisyrer? :S



är du intresserad av hästar du? :P gud så roligt!



KRAM!

Postat av: Danne

Ha, ha... Du ska nog få lära dig Kim... Du kan ju fråga Mr H om hur grym jag kan va ;)



2009-12-03 @ 10:29:09
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: