Besökare hit och besökare dit...


Som ni uppmärksamma läsare har konstaterat så har det varit inläggslöst de senaste dagarna. Detta beror helt enkelt på att det har varit besök här. Vid besök skall man vara artig och social och då passar det sig knappast att sitta vid datorn och skriva blogg.

Helgen har hur som helst varit mycket trevlig. Rundturer på stan, en sväng upp till Holmenkollen, utgång på lördagkvällen, restaurangbesök etc har avlöst varandra. På något konstigt sätt har vi dessutom haft tur med vädret. Enda gången det faktiskt regnade var på fredagkvällen nä vi skulle hämta vår gäst på centralstationen.

Lagom till vi blev ensamma igen fick jag ett nytt besked. I början av nästa år kommer nästa gäst och besöker oss. Ett trevligt besked måste jag säga. Tydligen är vi ganska populära i Sverige ;)

Men nu fortsätter som sagt vardagslivet.
Det blir bloggskrivning som vanligt och eftersom det är tisdag idag så blir en en tur till stamcafét.


Kommentarer
Postat av: Molla

Alltid trevligt med gäster-Pauline frågade mig vems blogg det var häromdagen...beskrev dig lite kort från den tiden i stallet...Pauline utbrister -Åh honom var jag ju lite kär i ha ha vad kul! Så nu vet du att hon hade en liten crush på dig men hon var ju "ihop" med Erik Rääf (de var båda typ 7 år)ha det bra kram

2009-11-10 @ 10:07:58
URL: http://enhemligtyp.blogg.se/
Postat av: Danne

Ha, ha, ha!!! Nu blir jag ju nästan generad ;) men hon kommer ihåg mig i alla fall :) Ja, det var LÄNGESEDAN... Men roligt hade vi på allsvenskor, spöknätter m.m. :) Hälsa så gott!

2009-11-10 @ 10:24:08
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Kim M

Klart ni är poppis i Sverige! Och för övrigt, hur viktigt besök jag än har så säger jag: "nej, nu måste jag få en fri halvtimme så jag kan blogga lite om mitt händelserika liv. Mina älskade läsare sitter och klickar hysteriskt på "uppdatera" för att se om det kommit nåt nytt inlägg."

2009-11-10 @ 10:26:32
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Danne

Du är snäll du :) Jag är inte lika snäll utan håller er på sträckbänken ;)

2009-11-10 @ 10:55:43
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Stefan

jasså? Du går åt andra håller eller? ;)

Postat av: Stefan Falkelind

Absolut ska man prioritera gäster som man får besök av och då får bloggen vänta. Helt rätt gjort.

2009-11-11 @ 12:30:57
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: