Förbjuden kärlek

Låter det inte vackert så säg. Nu är det så att det inte bara låter vackert utan även är vackert. Om ni kommer ihåg den stackars utmobbade bläsanden (läs här) så har allt nu fått ett lyckligt slut. Idag såg jag honom tillsammans med en annan and...en kniphane!!! Inte bara nog med att det är två olika arter... det är dessutom två hanar. Jag har forskat i saken och NEJ bläsanden är ingen kniphona utan verkligen en bläsandshane. Han har inte gula ögon och en tydlig bläs mellan ögonen... Alltså ingen kniphona. Så det så!

Nu får vi väl se hur detta äktenskapet utvecklar sig. De verkade lyckliga i alla fall och jag ska komma med uppdateringar om det händer något vidare i den lilla anddammen.

De två förälskade. Må det gå dem väl.


Kommentarer
Postat av: Molla

"and they will live happily ever after" (snott från Enchanted- har du inte sett den så gör det- banga inte för att det är en film för lite yngre egentligen.....)

2009-10-18 @ 14:32:38
Postat av: Danne

Ha, ha, ha... Du slå dig i backen på att jag har sett den ;) Äger den tom på DVD :)

2009-10-18 @ 14:58:43
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Kim M

Love is all.

2009-10-19 @ 08:47:37
URL: http://kimmilrell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: