Manlighet...

Vad krävs för att få kallas en äkta man i dagens samhälle? Jag kan (nästan) garantera dig att alla förslag du har är fel. Nedan följer en lista på saker som krävs av en riktig man på 2000-talet.

  • Kissat på ett elstängsel
  • Retat en militant feminist
  • Hoppat fallskärm utan fallskärm
  • Använt ett äkta utedass
  • Cyklat baklänges i nerför en brant backe
  • Kört bil snabbt och blundat
  • Dansat med en kvinna
  • Moonat i TV
  • Smitit förbi både vakter och lång kö till hipp innekrog
  • Kastat hästskit på en förbipasserande bil

Nu kan du ju själv räkna ut om du är en riktig man eller inte. Själv kom jag upp i 5/10, vilka fem var var avslöjar jag inte! Är dock nöjd med resultatet och tyckte inte det var så pjåkigt för att vara mig. Har jag oanade talanger??? Är du kvinna och har en liknande lista mottages den tacksamt så vi kan få lite jämdställdhet här på bloggen ;)


Kommentarer
Postat av: Kim M

"Äkta" män verkar helt klart överskattade.

Jag kom upp i två små poäng.

2009-10-23 @ 12:59:26
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Danne

Ha, ha, ha.... menar du att du får mindre poäng än mig... Illa Kim... MYCKET illa. Men jag ska försöka hjälpa dig så gott jag kan (om du vill)

2009-10-23 @ 15:43:05
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: