Efterlängtad comeback...

Igår var det dags för comebacken jag väntat på under lång tid. Det var åter dags för mig att stå på ett par skridskor.

I höstas köpte jag ett par skridskor för 50 NOK på en loppmarknad. Igår var det alltså dags att inviga dem och därmed få ett slut på mina 16 skridskolösa år... På Frogner Stadium skulle jag nu ta mina första stapplande steg... eller skär. När jag väl snörat på mig skridskorna kom den ack så välbekanta adrenalinkicken och det var lite svårt att få benen att sluta skaka. Trots det lyckades jag hålla mig på benen och åkta fantastiskt nog ett par rundor på isen. inte en ända gång hamnade jag på ändan och jag var relativt nöjd med nypremiären.

Många fler gånger skall det bli innan vintern är slut och KANSKE (men bara kanske) vågar jag mig återigen på ett litet hopp av någon sort.
(Antagligen en enkel Sandénare med tvåfotslandning.)

Ostadig som få... BAMBI-varning!!!

Något stadigare. Hittade balansen...



De första stapplande skären på 16 år...


Avslutningsvis en OTROLIGT stilig piruette... 6.0!!!

Kommentarer
Postat av: Daniel

OS nästa

2010-02-08 @ 15:07:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kim M

Äntligen comeback! Ja, det var ju ett sånt tjat om detta!

Underbart. Vackert. Och solsken!

2010-02-08 @ 15:25:39
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Danne

Japp... Satsar på 2014 ;)



Ja, men nu blev det äntligen av Kim. Synd du inte var här och bevittnade det ;)

2010-02-08 @ 15:44:15
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Seks kåmma null! Enig.

2010-02-08 @ 16:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: