ENORM kris i det norska hemmet...

Just nu genomlevs det en kris av sällan skådat slag här i det norska hemmet.

Under invigningen till OS så blev bilden på tv:n helt plötsligt kraftigt försämrad. Det gick dock att ta sig igenom cermonin och det var bara att hoppas på att bilden blev bättre till nästa dag.

Nu ska ni ju inet tro att den blev något bättre. Faktum är att den blev ännu sämre för att till sist försvinna helt. Så nu sitter vi alltså utan TV och självast OS är i full gång. Jag bryr mig inte ett skvatt om svenska melodifestivalen eller nåt sånt trams. Nu snackar vi OLYMPISKA SPELEN!!!

Till sist kom vi i alla fall på att vi kunde titta på webtv... men den lyckan varade inte länge den heller. Under lördagen kunde vi inte se någon LIVEspelning utan fick nöja oss med kortare klipp. Under gårdagen visades det int ens någonting pga tekniskt fel... HUR ÄR DETTA MÖJLIGT och varför just nu?!

Idag ska i åtminstone vår värd höra av sig till tvbolaget för att försöka få en lösning på det hela. Inte heller hon har någon bild och jag tror INTE hennes två små barn är särskilt nöjda...


Kommentarer
Postat av: Håkki

KRIS var ordet. Fy, väldigt.

2010-02-15 @ 18:31:34
Postat av: Daniel

Idottra själv å gör eget OS vetja!!

2010-02-15 @ 22:17:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Kim M

Fy fan. Ni kan få glo i mitt vardagsrum.

2010-02-16 @ 08:53:39
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Danne

Kris med stora bokstäver är precis vad det är...



Ha, ha... jag som knappt kan stå på ett par skidor... DET skulle va något. Men kan meddela att vi har haft eget OS när vi var mindre. SÅ DET SÅ! :)



Du är för snäll Kim... Fast du tittar på melodifestivalen ;)

2010-02-16 @ 09:23:59
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: