Kundkorg, däck, julmarknad m.m...

Idag har det varit en händelserik dag. Vi startade på förmiddagen med att byta däck på bilen. Igår försökte vi men det var TOTALT omöjligt att rubba en enda bult. Idag var det bara att vrida lite så låtsnade de så lätt, så lätt. På med vinterdäcken och sen bar det av till Kisa. Ja, jag vet att jag var där för knappt en vecka sen men det skadar inte att åka dit fler gånger. På ett av ställena vi var på såg jag denna underbara kundkorg...

Finns det någon där ute som mot förmodan skulle vilja köpa mig en julklapp så vill jag ha precis en sådan...

 

Efteråt blev det fika på stamstället Colombia. Besökte tom för första gågen muséumet som ligger på övervåningen. I fikaväg blev den en Molusk... DET NI! För er som aldrig smakat dessa (med det något oaptitliga namnet) bakverk kan jag berätta att det är en som något mjuk chokladboll med mycket chokladsmak. MYCKET goda...

 

 

"Molusk"

 

Efter ytterligare lite shopping bar det av hemåt för att dumpa av våra inköpta varor. Mer hann vi inte göra fören det återigen var dags att sätta sig i bilen och åka till Rydsnäs. Målet var julmarknaden som hölls nere på torget. En mysig julmarknad som resulterade i lite inköpta julklappar samt smakprov på vildsvinskorv. Inte så dumt faktiskt.

 

Nu väntar kvällsmat och senare i natt veckans sista arbetspass...


Kommentarer
Postat av: Kim M

Molusken är nog supersöt!

Hoppas sista arbetsnatten går som en dans och att du får en kalashelg.

2009-12-11 @ 19:51:13
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Anonym

Den är SUPERsöt ;)

Tackar... Önskar det var sista natten på "riktigt" men den får vänta till på torsdag. En trevlig helg önskar jag även dig!

2009-12-11 @ 19:53:45
Postat av: Annette

Ja gillar också kundkorgen..;) Barnsligt förtjust i rosa..:D

2009-12-11 @ 21:07:15
Postat av: Danne

Ha, ha... Visst va den "kitchig" (eller hur det nu stavas) :)

2009-12-11 @ 21:34:55
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Lindah Marie

Tack för svaret! Ska vi länka till varandra?

Kram

2009-12-12 @ 14:35:56
URL: http://lindahmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: