Bowling... min nya paradgren???

I går hade vi barnkalas för den förvyuxna 50-åringen här. Lyckat värre måste jag säga. Mer information samt bilder kommer att läggas ut här i morgon.

I dag behövdes det lite lugnare aktiviteter och syrran och jag drog till Eksjö för att bowla. Det är över 2½ år sedan någon av oss bowlade och det syntes väl kanske på resultattavlan... Men när vår timme var slut had jag i alla fall lyckats skramla ihop ett snitt på 163 poäng/serie. Måste säga att jag är nöjd med det och funderar på om jag kanske ska satsa lite på bowling framöver. Jag behöver dock någon som kan lära mig att skruva kloten för det går INTE nu. De går spikrakt framåt och missar allt som oftast 1 kägla eller så.

Vi får väl se vad som händer men tänkte jag skulle försöka mig på att bowla några gånger till nu i januari. Har ju två delmål som jag vill slå. Det första är att slå mitt personliga rekord på 181p på en serie. Det andra är att få en serie över 200p. Jag lovar att hålla er uppdaterade om något av detta inträffar!

Slår för en STRIKE och JA, den gick ner...


Kommentarer
Postat av: Håkki

Ännu en paradgren? Blir alldels matt. ;o)

2010-01-10 @ 23:20:35
Postat av: Kim M

Du är så bra på att hantera alla typer av kulor och grova stockliknande käglor. Grattis.

2010-01-11 @ 08:49:21
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Danne

Håkki: En till???



Kim: Om du bara visste ;)

2010-01-11 @ 10:29:48
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Håkki

Curling? Löpning? Ridning? Matlagning?...

2010-01-11 @ 11:47:20
Postat av: Danne

Ha, ha, ha... Det är ju inget av det där som jag är JÄTTE bra på... Jag håller mig lite halvbra på mycket istället :)

2010-01-11 @ 12:09:35
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: