Hål i munnen och frusna fingrar...

Som jag skrev igår så var jag hos tandläkaren och drog ut en gadd. Blödningen vägrade ge med sig under kvällen och inte fören i morse hade det slutat blöda. För tillfället stramar det bara lite men antar att det kommer från stygnen som var tvugna att sys. Tittade på hålet för första gången idag och det är inget litet hål kan jag lova. Snarare en krater ;)

Under eftermiddagen blev det en tur till stallet för att skingra tankarna från allt vad tänder heter. När fingrarna förfrys till istappar var det ganska lätt att lägga tankarna där istället. Det roliga som hände i stalet idag var att hästen var extremt het och höll på att slänga av stackars Elin. Dessvärre fick jag inget av det på film... men jag kan lova att jag skrattade gott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lovar att hon gjorde så som på bilden oxå..som tur är så satt ja kvar..hade gjort lite ont annars=(

2010-01-12 @ 20:45:42
Postat av: Danne

Ha, ha... Ja, det hade nog garanterat gjort ont annars... Du börjar bli lite till åren nu du oxå Elin :)

2010-01-12 @ 21:46:50
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Håkki

Var det såå våldsamt? Nu blir jag lite rädd här.

2010-01-12 @ 21:56:21
Postat av: Danne

DU behöver inte vara rädd Håkki... Vi skötte det på ett MYCKET diskret och diplomatiskt sett ;)

2010-01-12 @ 21:57:33
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: