LISTigt värre...

Det hände en hel drös med saker igår men då jag känner att motivationen är ungefär lika med noll just nu så har jag bestämt mig för att skriva om allt i morgon istället. Men för att lägga upp något under denna dag så lånade jag en av alla dessa miljoner"listor" som finns på nätet. Känns skönt att bara behöva fylla i och slippa använda någon större tankeverksamhet ;) Håll till godo...

Stänger du av mobilen då du sover ?
Enda gången mina mobiler är av är om batteriet råkar dö. I annat fall är de konstant på.

 

Vem såg dig naken senast?
En utlänning...

 

Hur såg du ut på högstadiet?
Jag var ett tjockt litet barn med afrokrull och roströda (nästan rosa) byxor...

 

Hur kommer du att se ut om tjugo år?
Blir bara vackrare och vackrare för var dag så jag vågar knappt tänka på hur min skönhet strålar om 20 år ;)

 

Hur var du på dagis?
Vad är dagis? Där gick jag aldrig...

 

Hur är du som arbetskamrat?
För dum för mitt eget bästa...

 

Biter du på naglarna?
Inte en chans...

 

Har du något handikapp?
Allt är relativt... men det är väl kanske ett handikapp att ha en 55-årings kropp redan vid min ålder...

 

Är du rädd för att få hängbröst?
OERHÖRT!!! Vet någon hur svårt det är att hitta bekväma OCH trendiga bysthållare nu för tiden?!

 

Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Jag är trevlig mot de flesta men även jag kan hugga ifrån... men givetvis gör jag det på ett artigt sätt.

Om du var tvungen att välja en maträtt livet ut vad skulle du välja då?
Maträtt och maträtt... Säger helt enkelt POTATIS!!!

 

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Oj, listan är lång men bara att bli bjuden uppskattas så maten spelar ingen större roll.

 

Har du blivit tagen av socialen någon gång?
Nej, men har blivit tagen socialt... är det samma sak?

 

Ljuger du?
Allt är relativt... vad är skillnaden på att ljuga, dra en vit lögn, inte berätta hela sanningen eller säga fel?

 

Har du kysst en polis?
Nopp, men min bil var nära att kyssa en polisbil en gång...

 

Har du något att dölja?
Jo men visst... varför tror ni jag har kläder på mig?

 

Vad har du på din nyckelknippa?
Just nu är den strippad ganska bra så där hänger enbart 3 nycklar, en ficklampa och en kapsylöppnare.

 

Är du gift?
Nopp.. bara giftig.

 

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta den du älskar?
Vilken korkad fråga... Nej... men hade klockan var 02:55 hade jag gått upp...

 

Kan du laga cyklar?
klarar allt om jag verkligen måste men vad är det för fel på verkstäder?

 

Kan du fixa bilar?
Samma svar som ovan. Med min otur gällande bilar så lär jag mig hela tiden...

 

Brukar du köra om?
Beror på vilken bil jag har. har haft bilar som det inte GÅR att köra om med. (Sug på den ni)

 

Kan du baka bröd?
Är en fena på det mesta som innehåller mjöl


Kommentarer
Postat av: Kim M

Danne - kungen av mjöl!

2010-01-23 @ 19:34:13
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Danne

Mjöl är mitt mellannamn... Eller snarare min mellandel... Har blivit MYCKET mjöl i den de senaste veckorna :(

2010-01-23 @ 21:12:30
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Håkki

Och mer mjöl lär det bli i veckan som kommer.

2010-01-24 @ 02:05:13
Postat av: Danne

Av allt det som står ovan så snöar ni in på MJÖL!!! Ni är ju för roliga båda två :)

2010-01-24 @ 11:20:24
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: