Taco och Japansk skräck...

Igår var jag inne i stan och tillbringade eftermiddagen/kvällen tillsammans med syster. Vi började med att ta en fika på stan och skrattade åt miffona frasmför oss i kön. Miffona var tre studerande ungdomar (som såg ut som 30) som betedde sig som fjortonåringar. 2 killar och 1 tjej som fnittrade när de skulle beställa, skulle dela på betalning, drog dåliga vitsar samtidigt som de skämdes och framför allt hade en ljudnivå som inte var av denna värld.

Kvällen fortsatte i alla fall under trevligare förhållanden hemma i syrrans lägenhet. Här blev det tacomiddag och Japansk skräckfilm. Filmen hette "Dark Water" och SÖG!!! Jag som brukar gilla japanska/kinesiska skräckisar blev grymt besviken. I 1½ timme hände det INGENTING... sen kom det en sekvens där det faktiskt hände någonting i 10 minuter. efter det var det ytterligare 20 minuter av tidsfördriv innan filmen äntligen var slut. Den rekomenderas med andra ord INTE!


Kommentarer
Postat av: Kim M

Erkänn att du är bitter - att du hade velat vara med i fnittergänget. Erkänn att du önskar att du hade haft huvudrollen i filmen. Erkänn.

2010-01-06 @ 10:49:35
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Danne

För en gångs skull ville jag INTE vara med i det gänget... De var ALLDELES för patetiska (tom för mig).



Vad filmen anbelangar så tror jag inte jag ville ha huvudrollen där heller... Hon var blöt för det mesta och måste ha frusit ganska bra :)



Så Ledsen Kim att behöva göra dig besviken men för en gångs skull så hade du fel. SORRY!

2010-01-06 @ 12:22:02
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Håkki

Men tacon blev god? ;o)

2010-01-06 @ 17:06:01
Postat av: Danne

Tacon var superb... :)

2010-01-06 @ 17:20:51
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: