Mitt-i-veckan botas med helghopp... Dk!

Då var det onsdag igen och man är i mitten på veckan. Onsdagar är oftast lite sådär halvtråkiga dagar som mest måste genomlidas för att komma till torsdagen och vara på väg mot helgen.

Vad kan man då göra för att få en lite "roligare" onsdag? Man kan t.ex sluta bry sig om att det är onsdag, låtsas att det är en annan dag, göra det bästa av situationen eller se fram emot något som skall hända i helgen. Det sistnämda väljer jag och jag ser fram emot en liten tripp i helgen.

På fredag bär det nämligen av på en liten kryssning ner till Köpenhamn. I Sverige kryssar man till Åland/Helsingfors men här i Oslo kryssar man alltså till Köpenhamn. En liten lagom tur med två nätter ombord och ca 7 timmar i den danska huvudstaden. Åkte samma kryssning för ett drygt halvår sedan men det var på en söndag vi då var i Köpenhamn och därmed var allt stängt. Hoppas på bätre lycka denna gång när det endast är lördag. dessutom hoppas vi på soligt och vackert väder så man kan strosa runt lite.

Bildreportage samt inlägg GARANTERAS efter helgen angående denna resa! HÅLL UT!!!



Kommentarer
Postat av: Kim M

Jag låtsas allt som oftast att det är en annan veckodag. Idag t ex är det söndag, eftersom jag varit ledig ett par dagar. Imorgon är det dock inte måndag, utan torsdag, eftersom jag är ledig i helgen. :-)

Ha en god tur.

Ser fram emot bilder och skriftlig rapport som FASIKEN!

2010-03-03 @ 12:58:51
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Danne

Ha, ha... Så underbart att man kan glädja någon med att utlova sådant :)

2010-03-03 @ 13:33:21
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Håkki

Här får man veta allt man behöver. :o) Förr eller senare.

2010-03-03 @ 14:46:32
Postat av: Danne

Ha, ha... Är du säker på det??? ;)

2010-03-03 @ 15:09:03
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: