Ordningen återställd...

I torsdags var det ju dags för galopptävlingar och efter förra gångens fiasko var väl förväntningarna inte riktigt på topp. Förra gången gick jag nämligen därifrån med MINUS på kontot. Det är första gången det händer och förhoppningsvis även den sista.

Det började inget vidare men helt plötsligt var oturen över. "Mina" hästar började vinna och jag lyckades tom spika in en 25-oddsare. Den mycket trevliga kvällen slutade i alla fall med att jag gick därifrån 300:- rikare än när jag kom dit. HURRA!!!

 

I dag kommer hunden tillbaka efter sin "semester". Så nu blir det på med mössan på mornarna och fylla jackfickorna med bajspåsar. Är inte livet bra härligt ändå?

Kommentarer
Postat av: Kim M

Jo, livet är bra härligt och härligare blir det med 300 kåta kronor extra i byxfickan.

2010-09-05 @ 12:17:45
URL: http://kimmilrell.se
Postat av: Danne

Men Kim då... jag blir ju generad. Det är ju faktiskt Söndag och allt ;)

2010-09-05 @ 13:23:18
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: