Nu händ´ere grejor...

I går fick jag ett mycket trevligt litet telefonsamtal. Telefonsamtalet avslutades med att bestämma en tid, vilken blev satt till 07:30 måndag 31 januari. Detta är den tid då jag kommer att börja mitt nya jobb. Äntligen har jag fått en anställning i detta land och inte är det vilken anställning som helst. Jag har fått den ultimata anställningen vilket betyder att jag kommer att arbeta som "stall- och hestbetjent" på Oslo Ryttarkorps. För att översätta till svenska så ska jag helt enkelt arneta hos ridande polisen!

Perfekta arbetsuppgifter, perfekt avstånd (40 min gångavstånd el 7 min med t-bana) och förhoppningsvis trevliga kollegor.

Nu skall det firas med restaurangbesök och njutning av de tre sista "lediga" dagarna på förhoppningsvis VÄLDIGT länge!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Grattis till jobbet.

Hästar och uniformer...lyckan gjord ; )

Nä...allvarligt...roligt att du fick jobbet!

2011-01-29 @ 15:50:49
URL: http://abolin.se
Postat av: Danne

Ha, ha, ha... Ja du. Så mycket uniform vet jag inte om det blir... men kanske jag hade passat i det?! ;)

2011-01-29 @ 18:48:40
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du fick jobbet- och det utan de ringde mig ha ha ha Grattis bara sååååå kul!!!

2011-01-31 @ 23:29:25
Postat av: Danne

Tack! :) Utgår ifrån att det sista där kom från Molla?! ;)

2011-02-01 @ 06:01:31
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det va från mig- varför föll min id uppgifter bort???dumma dator

2011-02-01 @ 20:44:22
Postat av: molla

o igen!!!

2011-02-01 @ 20:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: