Fiskeri...

För tredje morgonen på raken stod jag upp för att interntävla i fiske. Klockan ringde 05:00 och det va bara att pallra sig upp. Dag 1 startade bra med en liten knapp vinst. Inte kunde jag leva länge på den vinsten för redan igår fick jag storstryk med hälften så mycket fiskar som 1:an... Inte heller idag blev det någon seger utan en mycket hedrande sista plats... JA, den var hedrande för det att jag orkade stå ut i 5 timmar UTAN att ge upp hoppet totalt ;) 4 små fiskar blev det i alla fall och skam den som ger sig... Snart är jag på´t igen och då ska vinnarinstinkten segra... om jag så ska hoppa i vattnet med hov!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fiskar du egentligen efter? ;o)

2011-07-10 @ 11:36:31
Postat av: Håkki

Undrar jag.

2011-07-10 @ 11:37:22
Postat av: Danne

Segerns sötma så klart! ;)

2011-07-10 @ 16:18:16
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Dagens namn: